Hebben de Corona maatregelen invloed op mijn bestelling?

Kort samen gevat:

Nee, in principe niet.

Bij Interieurbeslag en het overkoepelende bedrijf Nieuwlaat Inbegro hebben we de nodige maatregelen getroffen om de gezondheid van onze werknemers en klanten zo goed mogelijk te waarborgen, maar ook om bestellingen blijvend te kunnen versturen. Nagenoeg alle producten zijn ruim op voorraad en al onze werkzaamheden voor het afhandelen van online bestellingen zijn nog operationeel. Ook de customer service is nog operationeel en u kunt uiteraard altijd contact opnemen met ons voor eventuele vragen.

Het plaatsen en ontvangen van uw bestelling zou dan ook nog zo normaal mogelijk moeten gaan. Bij de aflevering door DHL zijn er wel enkele kleine, algemene aanpassingen.

Het verzenden van uw bestelling

Onze logistieke afdeling is nog operationeel en we kunnen uw bestelling dan ook nog versturen zoals dat normaal gebruikelijk is. En zolang DHL nog pakketten kan bezorgen, zullen wij nog bestellingen verwerken en versturen.

Nagenoeg alle producten op de site zijn ruim op voorraad en we verwachten de komende maanden ook geen tot nauwelijks problemen m.b.t. de voorraden. Mocht een product onverhoopt toch niet voorradig blijken, dan laten we dit u uiteraard direct weten. In dat geval hopen we uiteraard op uw begrip.

Het afleveren van uw bestelling

Onze bestellingen worden afgeleverd door DHL (en B-post in België) of zijn af te halen bij DHL service points. Er zijn door DHL enkele maatregelen en aanpassingen omtrent het afleveren van pakketten.

Voor België geldt op dit moment (vanaf  11-11-2020) dat pakketten vertraagd verwerkt en afgeleverd worden via B-Post. De pakketten worden door ons zo snel mogelijk aangeboden aan B-Post (via DHL), maar de vertraging in België kan op dit moment van enkele dagen tot een week duren. Onze excuses voor deze vertraging.

Extra hygiënemaatregelen bij bezorging

De volgende informatie hebben we van DHL doorgekregen:

De gezondheid van onze klanten en medewerkers staat op de eerste plaats. Het virus laat zich normaal gesproken niet overdragen via pakjes, maar de volgende maatregelen beschermen ons extra:

• Onze bezorgers houden 1,5 meter afstand bij het bezorgen. Ze tekenen zelf voor ontvangst in het bijzijn van de ontvanger.

Afhalen van bestellingen in Heerle

Ook het afhalen van uw online geplaatste bestelling is nog steeds mogelijk binnen de openingstijden. Bij het afhalen van bestellingen houden we gepaste afstand volgens de voorschriften en proberen we het bezoek voor u zo kort mogelijk te houden. De bestelling zetten we voor u klaar zodat u dit zelf kunt pakket en meenemen.

In verband met het COVID-19 Coronavirus willen we wel graag vragen de bestellingen ook bij afhalen zo veel mogelijk vooraf af te rekenen per iDEAL om het contact zo veel mogelijk te beperken. Als alternatief kunt u het factuurbedrag eventueel ook ter plekke overmaken vanuit uw eigen bankomgeving. In dat geval raden we aan eventueel ook een eigen Random reader of E.dentifier mee te nemen indien dit noodzakelijk is voor de overboeking.

Bestellingen worden doorgaans binnen 1 werkdag verzonden en indien niet noodzakelijk, raden we aan de bestelling te laten bezorgen in plaats van het afhalen van uw bestelling om dezelfde reden.

Afhalen van bestellingen bij DHL

Sommige afhaalpunten kunnen mogelijk gesloten zijn. Normaal gesproken heeft u deze lokatie in eerste instantie dan niet kunnen kiezen en krijgt u in dat geval dan ook geen afhaalbericht met die specifieke, gesloten lokatie. Mocht dit onverhoopt toch voorkomen, dan horen we dat uiteraard graag en proberen dit zo adequaat mogelijk op te lossen. Eventueel kunnen we de bestelling retour laten komen en opnieuw versturen indien het toch mis loopt.

In het algemeen

Hoewel we in deze tijden alles zo normaal mogelijk proberen af te handelen en we hier alles voor in het werk stellen, kan het onverhoopt toch voorkomen dat er iets net anders gaat dan u verwacht of gewend bent. In dat geval horen we dit uiteraard graag en hopen we op uw begrip.